_Manne_ Postat 18 november 2010 Postat 18 november 2010 jag får ta o göra ett besök sen.. skulle vilja se din maxspect live en gång, dvs det ljuset som den ger..mvh manne
bb81 Postat 18 november 2010 Författare Postat 18 november 2010 jag får ta o göra ett besök sen.. skulle vilja se din maxspect live en gång, dvs det ljuset som den ger..mvh manneAbsolut, du är välkommen när du har vägarna förbi.
bb81 Postat 29 december 2010 Författare Postat 29 december 2010 Efter noga övervägande har jag beslutat att lägga karet och hobbyn på is, annons kommer att läggas ut och jag kommer att komplettera med bilder här för att visa vad som finns till salu...
bb81 Postat 29 december 2010 Författare Postat 29 december 2010 Här kommer bilder på vad som finns i korallväg: Euphyllia glabrescens paraancora divisa Lobophyllia corymbosa flabelliformis Knallröd blastomussa wellsi Gröna stjärnpolyper Goniopora vit/rosa Ricordea Yuma neongröna Skivanemoner, röda sten täckt med knappar Zoanthus, brun/lila/grön-aktiga, 100+ på stenen gröna ca 20st palythoa stor Sarcophyton glaucum ca 30cm liten klon av den stora Sarcophyton glaucum
danne031 Postat 21 maj 2011 Postat 21 maj 2011 Puttar den här tråden lite för att se hur det gått? Kikar på möbelkar inför hösten och scubacuberna ser intressanta ut
Laggeman Postat 23 maj 2011 Postat 23 maj 2011 Sist jag såg detta karet live så håvade Björn upp en rödbenad eremit samt tre fiskar och han hade då bara en skvätt vatten och ett lager grus kvar i karet.
Rekommenderade inlägg