petrol Postat 14 mars 2010 Postat 14 mars 2010 Hej på Er!Jag har roat mig med att tatuera armen och smörjer in den rikligt med helosansalva under läkningsprocessen. Det är en 3/4s arms tatuering och jag trodde jag var säker då jag "bara skulle mecka lite" i en av sumparna. Plötsligt ser jag ett märkligt skum på ytan.. Hade lyckats doppa armen för långt ner i vattnet. Nu till min fråga (som är i klass med Gabbis https://saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=5482 ) Tror ni att det är förödande för det levande med helosansalva i vattnet?Jag skummar rikligt, satt i gång UVct o Ozonen + aktivtkol samt ett vattenbyte på 250L (säkert overkill men men.. )Borde inte vara någon större fara eller?PS Gabbis fråga är roligare hehe.. Citera
svedalaciklid Postat 14 mars 2010 Postat 14 mars 2010 helosan e ju väldigt fet salva så tycker den borde stanna å ytan där du rotat ,hade nog själv bara tagit tidningspapper o låtit ytbeläggning fästa på detta ,borde ju räcka Citera
ClaesHWK Postat 16 december 2010 Postat 16 december 2010 Ganska nära Peter Petroli såg till och med fel först. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.