Gå till innehåll

akvarieshop.se


Rekommenderade inlägg

Vad är det för tomtar på akvarieshop.se ? De tycks aldrig svara på sina mail.

Jag skulle vela beställa en pump, men varan går inte att lägga i kundkorgen då ikonen saknas. Har provat att skicka flertalet mail utan att få svar... Börjar surna...

Någon som har haft samma problem?

mvh Christian

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

se där att man inte är ensam. varor beställda i april förra året men inget paket. mailat men enda svar man fick efter ca 2.5 månader var att dom höll på att redigera om sidan samt att det hade vart semester tider. men hoppas att det finns de här på sidan som haft ett bättre bemötande.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

denna pump är dock det enda problemet jag haft med dem, allt annat har kommit som det ska. verkar som om de inte riktigt kan sköta det där med tekniksakerna, däremot ämnen och sådant brukar de skicka om det står att de finns i lager.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

funkar bra med att nämna K,O i ett av mailen. men nu vet jag i alla fall vilka jag INTE beställer utav. känns tryggare att åka till diverse handlare som finns här på sidan samt även buda lite på ebay. men idag e ja inte gramsen nu e man bara en glad akvarist

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

har också beställt från denna shop ett flertal gånger. funkat fint så länge prylarna varit hemma, fått lev efter 2-3 dagar bara. en dyrare teknikpryl tog ett par veckor en gång.

senaste beställning för någon vecka sen.. funkade kanon , reserv pump till tunze osmolator och en del ämnen, tog 2 dygn , sen låg det på avhämtnings stället..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha.. så jävla klockrent. det är fan tredje eller fjärde gången jag ser denna diskussion här. . . .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg
×
×
  • Skapa Ny...