Niclas Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Hej, hur är det med butiker i Malmöområdet nu igen? Är det bara Zoo-Giganten i Lomma som finns? Ska ner en sväng under dagen imorgon o tänkte se om det fanns nåt skoj därnere. OBS Har inte tid med vare sig Lomma eller Köpenhamn... Så om det finns något centralt placerat så skulle det vara skoj!Tack för snabba svar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
repti.net Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Hallå Niclas!Precis bredvid där jag bor finns det en butik som heter Fiske & fiskar som har lite salt inne just nu. Inte så mycket men dock! Butiken finns på regementsgatan som är en av des som sträcker sig igenom city och dit kommer du med buss 10 eller med taxi som är billigt på vardagar.Mvh Richard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
xedar Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 har dom nått på fisk o fiske nu? sist jag va där 4 mån sen kanske, så hadde dom 1 levande och 2 döda fiskar. + 3 skivanemoner. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
repti.net Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Hej!Jag var där inom för ett par timmar sen och det hade faktiskt fått in en sändning precis så det var ett bra utbud de hade! Mvh Richard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
christian Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Är det sant! Då kanske man skulle kunna smita in en runda efter jobbet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
xedar Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 japp då får man väll ta tag i det nån dag =)fast jag handla iofs lite nytt från zoogiganten idag..jaja altid kul med mer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Någon butik utom Zoogiganten som har salt inne nu eller kommer få in under de närmaste veckorna?Butik i centrum helst. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zywall Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 BL-discus, visst, det är inte malmö, men helsingborg ca 5-8 mil därifrån. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Fiske & Fiskar fick in en sändning från TMC förra veckan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scooby_doo Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Någon butik utom Zoogiganten som har salt inne nu eller kommer få in under de närmaste veckorna?Butik i centrum helst.finns en butik till i Malmö (centrum), Fiske och Fiskar. kan ju ringa och kolla innan om de har ngt nytt inne.~Henrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bmwpower Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 paserade både Bl och lomma i månadasDet var ingen höjadare hos någon Bl hade någon fisk det andra vet jag inte vad det skulle likna.Lomma var det sunkiga koraller lite ny fisk släppte dom ner bland sina andra och det är ju trevligt med karantän risk finns ju för dödsfall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.