Postat 30 november 200420 år Hej, hur är det med butiker i Malmöområdet nu igen? Är det bara Zoo-Giganten i Lomma som finns? Ska ner en sväng under dagen imorgon o tänkte se om det fanns nåt skoj därnere. OBS Har inte tid med vare sig Lomma eller Köpenhamn... Så om det finns något centralt placerat så skulle det vara skoj!Tack för snabba svar.
Postat 30 november 200420 år Hallå Niclas!Precis bredvid där jag bor finns det en butik som heter Fiske & fiskar som har lite salt inne just nu. Inte så mycket men dock! Butiken finns på regementsgatan som är en av des som sträcker sig igenom city och dit kommer du med buss 10 eller med taxi som är billigt på vardagar.Mvh Richard
Postat 30 november 200420 år har dom nått på fisk o fiske nu? sist jag va där 4 mån sen kanske, så hadde dom 1 levande och 2 döda fiskar. + 3 skivanemoner.
Postat 30 november 200420 år Hej!Jag var där inom för ett par timmar sen och det hade faktiskt fått in en sändning precis så det var ett bra utbud de hade! Mvh Richard
Postat 30 november 200420 år japp då får man väll ta tag i det nån dag =)fast jag handla iofs lite nytt från zoogiganten idag..jaja altid kul med mer!
Postat 6 december 200618 år Någon butik utom Zoogiganten som har salt inne nu eller kommer få in under de närmaste veckorna?Butik i centrum helst.
Postat 6 december 200618 år BL-discus, visst, det är inte malmö, men helsingborg ca 5-8 mil därifrån.
Postat 6 december 200618 år Någon butik utom Zoogiganten som har salt inne nu eller kommer få in under de närmaste veckorna?Butik i centrum helst.finns en butik till i Malmö (centrum), Fiske och Fiskar. kan ju ringa och kolla innan om de har ngt nytt inne.~Henrik
Postat 6 december 200618 år paserade både Bl och lomma i månadasDet var ingen höjadare hos någon Bl hade någon fisk det andra vet jag inte vad det skulle likna.Lomma var det sunkiga koraller lite ny fisk släppte dom ner bland sina andra och det är ju trevligt med karantän risk finns ju för dödsfall.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.