ThePatrik Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Tjena!Startade upp akvariet för lite drygt 2 månader sen, men fick massa klödd med värdena och stenen, så bestämmde mig i söndags för att slänga ut allting och börja om igen. sagt o gjort i måndags handlade jag in lite ny LS fixade till akvariet. jag har 2 clowner som jag hade innan jag bytat ut allting och dem verkar trivas jätte bra. har hittat lite andra roliga grejor också, som sniglar o någon snäcka, men idag när jag kom hem såg jag 2 oranga grejor som liknade något av en larv och tusenfoting och den var ungefär 2 cm lång, någon som har en aning om vad det kan vara?? har tyvärr ingen bild på den. Citera
ThePatrik Postat 7 april 2010 Författare Postat 7 april 2010 ja det stämmer nog helt perfekt e det bra eller dåligt??Tack:) Citera
Ferngren Postat 7 april 2010 Postat 7 april 2010 Det är nyttodjur. Jag har två i mitt akvarie och de får vara kvar där.Men om du inte vill ha dom så se upp med borsten då de sticker dig. Använd tång eller handskar... om du hinner Citera
ThePatrik Postat 7 april 2010 Författare Postat 7 april 2010 haha ok:) men flyttar hela ämnet till mitt akvarium Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.