Ricke Postat 27 december 2011 Postat 27 december 2011 Läckert med fullt av koraller ser att min gamla firre lever o frodas än Imperatorn ser lite för stor ut Tycker nog du får ansa lite så du kan få i nya koraller Citera
lionofmarley Postat 27 december 2011 Författare Postat 27 december 2011 Läckert med fullt av koraller ser att min gamla firre lever o frodas än Imperatorn ser lite för stor ut Tycker nog du får ansa lite så du kan få i nya koraller Hehe ja jag får väl gallra lite snart kanske, har ju iaf. 1 hystrix för mycket. får väl ge den till dig när den växer ur mitt Citera
Bekolsyra Postat 28 december 2011 Postat 28 december 2011 Ser riktigt fint ut!Kanske får komma och ta en titt någon dag..Ser fram emot att få något liknande någon dag.-Oskar Citera
lionofmarley Postat 28 december 2011 Författare Postat 28 december 2011 Ser riktigt fint ut!Kanske får komma och ta en titt någon dag..Ser fram emot att få något liknande någon dag.-OskarTack så mycket. Jadå det går så bra så att komma förbi,så måste du ju få lite fraggar med dig hem med Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 17 januari 2012 Författare Postat 17 januari 2012 Nu har man vart duktig och fyllt på ballingdunkarna. Med 3 dl. förbrukning/dag så får man fylla på rätt ofta.. Det hade vart bra att få plats med 25 litersdunkar istället. har slutat med mg i ca dunken nu för det är aningen högt.. 1590 ppm. det är pga saltet, som ligger högt i den påsen jag köpte sist.Har lite nya fraggar med från Laggeman och Muha som jag hoppas ska växa till sig och bli fina:) Citera
Hanssanden Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Ser fint ut:)Mvh Hasse i Braås.Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Bekolsyra Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Ser bra ut, men det ser nästan ut som 540l för lite:).Får tacka för fraggarna, Caulustrean är dock inte särskilt pigg, allt annat verkar må bra och montiporan och acroporan verkar redan ha vuxit någon mm.Grymt snyggt som sagt.-Oskar Citera
Ricke Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Läckert! Lite mycket acros för min smak ;-) men snyggt är det hursom. Citera
lionofmarley Postat 17 januari 2012 Författare Postat 17 januari 2012 Tack:)Ser bra ut, men det ser nästan ut som 540l för lite:).Får tacka för fraggarna, Caulustrean är dock inte särskilt pigg, allt annat verkar må bra och montiporan och acroporan verkar redan ha vuxit någon mm.Grymt snyggt som sagt.-Oskarja det skulle inte vara så dumt med lite större. Ont om plats numera.. kul att de verkar trivas, caulastrean kommer säkert igång, det brukar ta lite tid.Läckert! Lite mycket acros för min smak ;-) men snyggt är det hursom. kunde jag skulle jag ju ha lite fler snygga lps;) Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
Walle_j Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Otroligt fint. Det är ett sådant kar man skulle vilja ha någon gång i framtiden. Citera
Johan W Postat 27 januari 2012 Postat 27 januari 2012 Börjar bli lite sugen på att komma in med fraggtången till dig snart;), nu när jag fått till diodbelysningen så vore det väl f-n om det inte ska funka...... Citera
lionofmarley Postat 27 januari 2012 Författare Postat 27 januari 2012 Haha ja du får gärna komma över nån dag.Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 30 januari 2012 Författare Postat 30 januari 2012 Med nytt nitrattest inhandlat så har jag kunnat mäta lite, 2.5 i nitrat.. jippie äntligen fått upp det lite efter att höftat med tillsatsen. Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 30 januari 2012 Författare Postat 30 januari 2012 Har upptäckt att jag har en 5mm stor (liten) goniopora på en av de nya stenarna som jag köpt till mitt clownhotell. Ska bli intressant att se om den växer till sig. Kanske skulle flytta över den till det stora, bättre ljus där.. Eller vad tror ni som har goniopora? vill de ha mycket ljus? Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
Kulin Postat 30 januari 2012 Postat 30 januari 2012 Den jag har är då relativt obrydd. Den har flyttats runt som tusan, och har inte trivts sämre på nån plats. Citera
lionofmarley Postat 30 januari 2012 Författare Postat 30 januari 2012 Ok då får jag se om den växer på där den är:) Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 3 februari 2012 Författare Postat 3 februari 2012 Flyttat om lite i akvariet idag. Blev en del fraggar ;-) och den förbannade lilla clownfisken bet mig hela tiden.Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
Bekolsyra Postat 3 februari 2012 Postat 3 februari 2012 Då slapp du mata clownen i alla fall..Kanske trillade av en bit av din fina hyterix?Säg till om den skulle vara till salu.-Oskar Citera
lionofmarley Postat 3 februari 2012 Författare Postat 3 februari 2012 Jadå det finns utav denSent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
lionofmarley Postat 8 mars 2012 Författare Postat 8 mars 2012 Igår blev Ledbelysningen klar till mitt lilla fraggkar 12*3 watt, 10 vita,10 blå och 2 actinic på en 5 mm. aluplåt. Vilken skillnad på ljusintensitet från clownhotellet med samma wattantal.Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.