snickarn Postat 6 januari 2013 Författare Postat 6 januari 2013 Vad snällt då slapp du ju sälja mer....... jupp hur smidigt som helst! Citera
snickarn Postat 24 januari 2013 Författare Postat 24 januari 2013 tiden räckte inte till för att vara hemma och sälja enstaka fraggar . tog ett beslut och gav bort karet till litetsmultron som har fingertoppskänsla för koraller .en billig avgift för att någon ska vara fodervärd för mitt levande tills det nya systemet blir färdigt, om det nu blir detvi tömde karet igår kväll (natt) det blev tre kombibilar fullproppade med pryttlar och manicker till andra sidan av halmstad och med det avslutar jag med att tacka alla här på guiden för den ovärderliga hjälp jag fått under tiden karet varit igång! mvh markus Citera
snickarn Postat 21 april 2013 Författare Postat 21 april 2013 Kvällen går i fraggbrytartema 1200 + liter blir tydligen för litet det oxå.Min kub lever vidare hemma hos David där han sköter om mina guldklimpar , allt för att jag ska kunna starta upp igen när tid finns Passade på att ta lite mobilbilder varsågodaFår bli till att limma lite fraggar så att man kan lägga upp en rensningsannons i dagarna. Citera
blackizzz Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Ser helt underbart ut! Vackra färger och en bra kombination av hårt och mjukt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.