maltemus Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Ska upp till karlstad på jobb. Finns det ngn saltbutik där? Citera
Ferngren Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Jepp.Den ligger i Zakrisdal tror jag. Jag har varit där en gång för ett drygt halvår sedan.Det finns några Karlstadkillar här som kan ge dig en exakt adress. Det är lite knepigt att hitta dit. Citera
Bygert Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Jo just det, Amazon akvarium på Zakrisdal. Det finns folk som har synpunkter på ett och annat men jag tycker du skall åka dit och bilda dig en egen uppfattning. Du skall in på gamla industriområdet, håller du vänstra huvudstråket så kommer du till ens skylt till Amazon, du skall runt ett hus och in i ett hörn och gå genom en lång korridor. Här är lite kontaktuppgifter:adress Zakrisdalsvägen 34Z47 port 5653 42 KarlstadTel. 054-567367 Citera
maltemus Postat 7 juni 2010 Författare Postat 7 juni 2010 Någon koll på öppettider? Har de mkt hemma?är det värt ett besök...? Citera
Bygert Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Vardagar 12 -18 om det inte hänt nåt nu. Sortiment, tja här är en annons även om det brukar vara si och så med hur det stämmer med vad som faktiskt finns:http://www.blocket.se/varmland/Saltvatten_fiskar_koraler_LPS___SPS_Muslor_18601413.htmJag skulle väl säga så här, skall du åka långt för att besöka en saltaffär så kan det nog finnas andra alternativ men är du i närheten så är det ju värt att titta in. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.