LN21 Postat 18 januari 2013 Postat 18 januari 2013 Vad får man ge för en frakt därifrån på ett ungefär cirka.Har det strulat nån gång, eller är det en räkmacka att ta därifrån?? Citera
krille 55 Postat 18 januari 2013 Postat 18 januari 2013 Tog du med dig karet eller har du köpt nytt. Du har ju fått till det lika fint som när jag va hemma hos dig och tittade. Citera
Dimorb Postat 18 januari 2013 Författare Postat 18 januari 2013 Frakten är 69 euro så det är inte farligt.. det svåra är att hinna beställa från hemsidan innan det fina försvinner eftersom det är först till kvar.. och så kostar ju korallerna lite mer när det är något speciellt. Jag lägger dock gärna de extra kronerna på att få exakt det jag vill ha. Jag sålde karet jag hade hemma. Nu har jag 2 st lite mindre. Citera
Iceaxeon Postat 5 februari 2013 Postat 5 februari 2013 Tjena. Tjusiga grejjor du har där, som vanligt. Ditt gamla kar är igång nu ialla fall efter mycket om och men. Ser att fiskarna lever fortfarande. Har du några nya?Mvh Johnny Citera
Dimorb Postat 13 februari 2013 Författare Postat 13 februari 2013 Har du länk till akvariet?Nej har inga nya fiskar.. bara nya koraller.. Citera
Iceaxeon Postat 13 februari 2013 Postat 13 februari 2013 Hej, nej har ingen länk till karet helt inkognito men man kanske skulle öppna upp "och komma ut" just det kameran är ju paj:-) nä jag ska nog fixa något snart Citera
Dimorb Postat 14 februari 2013 Författare Postat 14 februari 2013 Ja det tycker jag.. skall se om jag kan få en kamera eller i alla fall låna så att jag kan fota det med färg Citera
tele Postat 5 juli 2013 Postat 5 juli 2013 Hur går det med karet?Sent from my B15 using Tapatalk 4 Beta Citera
Dimorb Postat 13 juli 2013 Författare Postat 13 juli 2013 Jag har 2 st nu.. och ett tredje artkar på gång.. Kan lägga ut lite bilder när jag har kommit lite längre i det hela.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.