Gå till innehåll

Redigera inlägg


Nordin

Rekommenderade inlägg

Nått som jag tänkt att skulle vara bra är att kunna redigera sina äldre inlägg.

Som min presentation av karet tillexempel där jag skrev på vissa saker att jag tex inte hade nån belysning än jag tog för givet att det skulle gå att ändra senare men tydligen inte. Jag är en ganska van forum junkie och hänger ofta på alla möjliga forum och det skulle vara perfekt att kunna redigera sina äldre inlägg.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen till att det finns en tidsbegränsning på att kunna redigera gamla inlägg är för att man inte ska kunna gå tillbaks och radera alla sina inlägg om man blir sur eller nåt sånt och vill göra livet surt även för andra, som då inte fattar vad som hör ihop med vad. (Jo, det finns de som har gjort sånt.)

Behöver du hjälp med redigering av ett gammalt inlägg som i fallet du beskriver så är det bara att skicka ett PM, med vilket inlägg det gäller samt vad som ska ändras, till valfri moderator, så kan vi hjälpa dig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Aah okej, jo så långt tänkte jag faktiskt inte, eller jag tänkte inte att det skulle hända här, för det är endå en hög nivå på samtalen här och inte som te.x på ett Spelforum för tonåringar :). Men då vet jag, japp jag ska dra ihop ett PM till någon mod. framöver :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...