MagnusJ Postat 1 januari 2015 Postat 1 januari 2015 Trevlig sammanskrivning på ett väldigt fint akvarium! Citera
LN21 Postat 1 januari 2015 Postat 1 januari 2015 Supernice kar.Vad sitter det för LEDs i de armaturerna? Citera
Edlund Postat 1 januari 2015 Postat 1 januari 2015 Många snygga akvarium i Varberg har jag märkt! Citera
MagnusJ Postat 1 januari 2015 Postat 1 januari 2015 Många snygga akvarium i Varberg har jag märkt! Ja, så är det helt klart. O inom en kort framtid startas ett nytt som lär bli mäktigt det också! Citera
totto Postat 1 januari 2015 Författare Postat 1 januari 2015 Det sitter14 CREE XT-E Royal Blue8 CREE XP-G Cool White4 SemiLEDs Violet UV1 CREE XP-E Green1 Oslon 660nm RedMånga snygga akvarium i Varberg har jag märkt!He he! jo vi gör ju vad vi kan;) Tänkte att jag skulle ha en träff här hemma hos mig nu i januari, då är du välkommen. Citera
totto Postat 1 januari 2015 Författare Postat 1 januari 2015 Det hoppas vi på Magnus, fast ditt nuvarande är också jättefint, lite litet bara:skrattar: Citera
MagnusJ Postat 1 januari 2015 Postat 1 januari 2015 Det hoppas vi på Magnus, fast ditt nuvarande är också jättefint, lite litet bara:skrattar:Hehe ah menade mer Mattias nya. Mitt dröjer lite Citera
totto Postat 1 januari 2015 Författare Postat 1 januari 2015 Ha ha ok, ja det kommer att bli nått i hästväg:) men jag tror inte det dröjer så länge innan du faller för grupptrycket;) Citera
totto Postat 16 juli 2015 Författare Postat 16 juli 2015 (ändrat) Några nya bilder, då mitt intresse och inspiration för akvariet har dalat den sista tiden så har jag bestämt mig för att antingen lägga ner karet helt eller byta helt inriktning i karet för att kanske få en nytändning, har andra intressen som både tar mycket tid och pengar.Allt mår bra och ser väldigt fint ut så jag tycker att det är ett bra tillfälla att låta någon annan ta över vårdnaden av koraller och fisk, hade varit kul om någon med gott om plats kunde ta över dem stora kolonierna så man slipper bryta sönder dem, som tex acron på vänster sida som är ca 30*30 cm.MVH/Thomas 0730-601438 Ändrat 21 juli 2015 av bjomat Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.