Laggeman Postat 20 augusti 2010 Dela Postat 20 augusti 2010 Imorgon lördag, åker jag upp till Göteborg och skall passera BioTed, Ciklidhuset i Lerum samt ett hembesök hos Marko "DaTrucka".Jag har en plats över, så om någon är sugen på att hänga med så är det bara o skicka mig ett PM eller sms på 070-4714799 Självklart går det bra att ringa också. Turen går runt 8-snåret på morgonen från Krutmöllan (3km öster om Kävlinge) och hemkomst beräknas till ca 18.30.Det blir motorväg hela vägen, så om någon längs vägen är sugen så går det ju att lösa den vägen med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 20 augusti 2010 Författare Dela Postat 20 augusti 2010 En sak till, Manne kör från Hässleholm för att möta upp mig i Laholm, ifall någon längs den vägen är på så är det ok också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 20 augusti 2010 Dela Postat 20 augusti 2010 typiskt, har andra planer, annars hade jag hängt på! Riktigt sugen på en inspirationstur! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
snickarn Postat 20 augusti 2010 Dela Postat 20 augusti 2010 jag hade gärna hängt på från halmstad. men är i borås och ska in till göteborg imorgon .man kanske skulle kunna möta upp där istället? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 20 augusti 2010 Dela Postat 20 augusti 2010 60års kalas.. (inte mitt) Annars hade jag gärna hängt på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 20 augusti 2010 Författare Dela Postat 20 augusti 2010 Om någon mot förmodan skulle få för sig att hänga på, så går det bra att sms'a imorrn mellan 7.30 och 8, sen kör jag uppåt. Ring inte då tjejen är hemma och gärna sover vidare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 21 augusti 2010 Dela Postat 21 augusti 2010 typiskt, har andra planer, annars hade jag hängt på! Riktigt sugen på en inspirationstur!Precis vad jag tänkte när jag läste första inlägget, drygt 45 minuter efter att tråden skapats. Det värsta för mig var väll att jag bara knappa 10 minuter tidigare lovat bort mig, så jag suckade lite extra tungt...B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.