Gå till innehåll

Servern ignorerar mig!


Rekommenderade inlägg

Hej. Jag postar i olika trådar om allt möjligt men mina inlägg kommer aldrig upp. Detta händer nästan alltid. Någon enstaka gång kommer mitt inlägg upp och jag börjar ledsna på den här skiten. När man kolla i ett inlägg som man kanske la in för 2 månader sedan så kan det stå att man la in det för 10 minuter sedan...... Är det ett grymmes fel på min dator eller vad är felet? Plz kom till undsättning någon.

/Andreas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drabbas av samma sak! Numera struntar jag i att trycka på nya inlägg utan trycker på nya inlägg sen "X" antal timmar sedan, och då funkar det. I varje fall på min dator!

Ditt problem är iaf väldigt enkelt, när du trycker på "Nya inlägg" så syns bara de inlägg som du inte själv redan har läst, de inlägg som du själv har skrivit räknas som att du har läst. Alla andra ser därmed dina inlägg när de trycker på "Nya inlägg".

För att se ett inlägg som man själv skrev för 10 minuter sen så trycker man precis som du skriver på "Nya inlägg > Senaste 15 minutrarna".

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag postar i olika trådar om allt möjligt men mina inlägg kommer aldrig upp. Detta händer nästan alltid. Någon enstaka gång kommer mitt inlägg upp och jag börjar ledsna på den här skiten. När man kolla i ett inlägg som man kanske la in för 2 månader sedan så kan det stå att man la in det för 10 minuter sedan...... Är det ett grymmes fel på min dator eller vad är felet? Plz kom till undsättning någon.

/Andreas

Ditt problem verkar knepigare, det är inte så att det är på samma sätt som för salta wille?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...