LN21 Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Hej!Jag tycker att det vore kanon att ha en Offtopictråd här på forumet.Där man kan tipsa om roliga YouTube klipp etc. Jag vill absolut inte trampa på några ömma tår om denna fråga har varit uppe innan:)utan då ger jag mig direkt:) Citera
Vargklo Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Så länge som tipsen om YouTubeklipp har med salthobbyn att göra, så har vi redan en "övrigt"-avdelning för detta. Annars finns det nog tillräckligt med andra forum och sociala medier för saker som faller utanför hobbyn. Jag tror nog att de flesta söker sig till detta forum för att diskutera salt. Citera
evileye Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Jösses, skapa en offtopictråd, spela roll? det kan väl va kul Citera
stigigemla Postat 10 september 2010 Postat 10 september 2010 Vi har prövat det tidigare men det kom en del del där som inte hörde hemma på ett öppet forum. Det skapade stridigheter och som sagt detta är ett saltvattensforum. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.