Gå till innehåll

Coris gaimard


Dimorb

Rekommenderade inlägg

Någon som vet ifall den funkar med koraller?

Har läst på lite olika sidor och på någon stog det att den inte var revsäker och på en annan att den gick super bra med de flesta koraller.

Den knatten som jag har tittat på är idag 4 cm och enligt sidorna jag har besökt så skall den kunna bli 40 cm.

A1158_Wrasser.jpg

Tacksam för snabba svar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att köpa den vilket inte gör så mycket efter som den nu är så liten.

Problematiken kommer om den äter på korallerna. Den stundande storleken gör inget då jag har en stor burk och lätt kan skicka den vidare till en ännu större.

Dock så kan det blir lite problem att få upp den om den skulle få för sig att äta på korallerna.

Ca 180 kilo sten och en gylta som nu är ca 4 cm är ju inte det lättaste.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att köpa den vilket inte gör så mycket efter som den nu är så liten.

Problematiken kommer om den äter på korallerna. Den stundande storleken gör inget då jag har en stor burk och lätt kan skicka den vidare till en ännu större.

Dock så kan det blir lite problem att få upp den om den skulle få för sig att äta på korallerna.

Ca 180 kilo sten och en gylta som nu är ca 4 cm är ju inte det lättaste.

den var hemsk att få upp,som tur var gömde den sig i en sten på natten,då fick jag upp densmiley7.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...