loopmannen Postat 6 oktober 2010 Dela Postat 6 oktober 2010 Någon som vet vad detta är? Den är ca 15 cm när den är fullt uppfylld. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
milk Postat 6 oktober 2010 Dela Postat 6 oktober 2010 antar att dy syftar på sjöäpplet?http://se.reeflex.net/tiere/688_Pseudocolochirus_%20violaceus.htm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Exxec Postat 6 oktober 2010 Dela Postat 6 oktober 2010 Sjöäpple ?Inget man vill ha i ett akvarium med annat levande kanske.*edit*Haha va seeg jag är Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
loopmannen Postat 6 oktober 2010 Författare Dela Postat 6 oktober 2010 Läste på om dem så verkar kunna ta död på allt i akvariet om den dör. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
milk Postat 6 oktober 2010 Dela Postat 6 oktober 2010 Inte endast bara om den dör, om den blir stressad kan den släppa ifrån sig gift samt så är de klassade som svåra att ha i akvarium, hur fick du tag på det? antar att det inte var någon fripassagerare i LS? :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
loopmannen Postat 6 oktober 2010 Författare Dela Postat 6 oktober 2010 Köpte ett RSM 250 i går beg och då var det en av invånarna. Jag har aldrig sett dem förut så jag kände att jag var tvungen att hitta mera information. Den är bortplockad nu efter jag har läst om hur illa det kan gå. Tyvärr hade jag inget kar kvar att låta den bo i tills jag kunde hitta någon som ev vill ha den så den fick möta sin skapare. Vill varken offra invånarna i mitt Rsm 130l eller mitt extra akvarie där de fiskarna som följde med 250 bor för tillfället. Synd den var väldigt läcker. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.