Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Postat

Jag blev förtjust direkt i den lille fisken.... Nu är bara frågan, kommer den överleva...!!?? Min sandvändare var inte glad över den nya hyresgästen, den gav den ett par rejäla bett, innan den lyckades försvinna mellan stenarna....

Postat

Mina sandvändare ger upp efter något dygn.. Sen får fisken vara ifred, så funkar det här iaf..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Postat

Har inte sett min lilla Dracula, sen jag släppte i den igår, är lite rädd för att min sandvändare har tagit livet av den.... Men jag hoppas den lever och bara ligger och gömmer sig.....

Postat

Kan med glädje konstatera, att min lilla Dracula lever.... Blev extra glad att veta att den levde, när jag läste att den var ovanlig och inte alltid så lätt att få tag i.... Nu ska jag bara köpa en pistolräka till den, det får bli en Alpheus randalli....

Postat

Kärlek brukar börja med bråk, hette det på min tid och det ser ut att gälla för sandvändaren och min goby nu.... Sandvändaren hjälper nu gobyn med att gräva ut hans håla... Så nu verkar det som dom har blivit sambo...

Frågan blir då, hur det kommer att gå när pistolräkan kommer i karet....

• 3 veckor senare...
Postat

Härligt att den lever... Var o kollade på den andra som blev över.. Men fördyr för min del just då..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

• 1 månad senare...
  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...