Gå till innehåll

Akut! Vattenbyte m.m.


PsychoSam

Rekommenderade inlägg

Helt OT, men vad trevligt att du lagt in en bild av dig själv som avatar!...det borde vi göra allihopa...mycket mer personligt! ( och så känner man ju igen varandra när man träffas på affärerna...)

Kul att du tycker det :) Jag är lite lätt översocial och tycker det är kul med nya människor och som du säger, lite mer personligt :)

Hade varit kul å springa på någon som du sa men dessvärre hittar jag ingen från Gotland på dessa forum men fastlandsresor kommer det att bli till bra saltvattensbutiker :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Suga ut det i samband med vattenbyte kanske?

Jo det är klart man får göra det men funderade på om det kunde bero på fördålig cirkulation för helt plötsligt så blev det fort smutsigt. Tog knappt 2dagar så var det helt täckt med smuts, kunde inte se ls alls närmast botten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Åt mitt företags vägar så ska jag över till oskarshamn från Gotland den 1december, vidare med bil nästan hela vägen ner till Ljungby över dagen å sedan tillbaka samma dygn med båten igen. Om det inte blir förstressigt vill säga, då får man stanna ett dygn någonstans.

Skulle därför vilja stanna förbi någon bra saltvattensbutik med vägen eller som ligger i närheten om någon kan ge ett bra tips där dom har bra grejer och bra priser :)

För på den lilla ön jag bor på som kallas Gotland så tar dem tex 200kr/kilot för ls och inget vidare utbud.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...