Gå till innehåll

Ny här! Hjälp med Burken


BroderIsak

Rekommenderade inlägg

Saltet du köper i butik innehåller förutom salt(!) även andra ämnen och mineraler som ger dig "rätt" balans i akvariet, därför är det värt att använda ett bra salt som innehåller rätt saker. Jag har ingen personlig erfarenhet av hajar men jag har svårt att tro att man bör ha hajar i akvarium under 1000-2000L (minst)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, välkommen tillbaka Stefan ;)

Vad är det har du tröttnat på acrona eller har du fått kontot kapat ;)

//NiXoN

He he!!

Tack!

Nä det är jag som skojar lite bara.. Har inte vart här på skit länge och kände för att skoja lite bara.

Ber om ursäkt om det var nån som tog illa upp;)

Börjar att bli dags igen och ta tag i detta med salt..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showpost.php?p=268933&postcount=808

Sånthär behövs det mer av, och jag gissar att de är nåt sånt du planerar?

Men kan jag få föreslå att du investerar i en algskrapa denhär gången, det är faktiskt billigare än att byta burk ;)

//NiXoN

HA! Ja det är väl den som är absolut billigaste i denna hobbyn.. Kul att du hittade bilder på min burk...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

He, heh! Kul att lite gamla rävar kommer tillbaka!

Exxec och Stoffeswe ,ett tips, under avataren står det registreringsdatum...

Hehe jaa, kanske inte mitt mest falkögda ögonblick. Och ändå var min tankegång om folk började trolla här också. Lycka till med hajen iaf :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad får dig att tro att det kommer att bli annorlunda denna gång om jag får fråga??

Å vart fick du luft i från då!!!!!!

Hej på dig det var inte igår. Ringde dig för ett tag sen när jag åkte förbi dig men det var upptaget hela tiden så jag han åka förbi.. Annars då allt bra??? Har du nån burk nu förtiden..?

Själv så händer det en hel del. Men vi kan ta det över telefonen i stället. Min ny kärlek kommer om 14dagar..;););) Flytta kanske!! osv osv.. vi ringer varandra istället

-s-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...