Neostar Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Hittade två st sånna här saker i mitt kar imorse vad är det, ser lite äckliga ut faktiskt, å säg inte att det är något skadligt det med för då brytrer ja ihop. Det räcker med majon anemoner glasrosor och skivanemoner i mitt kar.Vad är detta: Citera
saltishenke Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Försök ta en bättre bild men vad jag kan se så är det en ormstjärna jag har väll ett par hundra i mitt kar så den kan du ha kvar ! Citera
Nordin Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Tycker oxå det liknar en ormsjöstjärna, men svårt att se, det finns en grön variant av dessa och dom är rovdjur/asätare Citera
Neostar Postat 8 november 2010 Författare Postat 8 november 2010 Tack för svar, den är de är vita, har ingen grym systemkamera som ni, men känns som jag blir tvungen att köpa en så ni ser vad jag lägger upp =P Citera
saltishenke Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Är den vit med lite svart eller grått i så är den en bra filtrerare så du kan vara lugn ! Citera
Tomacee83 Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 (ändrat) Tack för svar, den är de är vita, har ingen grym systemkamera som ni, men känns som jag blir tvungen att köpa en så ni ser vad jag lägger upp =POm du håller handen vid glaset när du fokuserar så kommer fokus att hamna vid glaset istället för bakom på stenarna:PSå slipper du köpa ny kamera:) Ändrat 8 november 2010 av Tomacee83 Citera
Laggeman Postat 8 november 2010 Postat 8 november 2010 Ville bara påpeka att skivanemoner inte är något ont, inte i mina ögon iaf. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.