Niclas Postat 10 februari 2005 Författare Postat 10 februari 2005 Hej, Sohalen mår perfekt, och burken börjar ser riktigt bra ut på algfronten. Har nu kört med AlgenEx i drygt en vecka och det fungerar över förväntan, Brunalgerna försvann på 3 dagar, efter ytterligare ett par dar så har Bryopsisen försvunnit nästan helt. Algen Ex känns nästan för bra för att vara sann!Frogfishen pratar väder o vind med fiskguden just nu
Bruce Lee Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Hej Ville den inte äta eller?Kan vara kluriga att få i mat.Mvh Bruce
adddo Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Mmm de va tråkigt att höra...Kul med det "riktiga" karet iaf!!Bilder snart?
Niclas Postat 10 februari 2005 Författare Postat 10 februari 2005 Bruce: Jo, han åt räkor både med och utan skal, men sen så plötsligt så vägrade han, sen gick det på några dagar.Bjarne: jag ska försöka knäppa lite i helgen.Hur går det med burken förresten? Du hade lite stök efter flytten?
adddo Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 jo... bara tryckaren som lever nu... blir ett UV innan jag fyller på med nya fiskar...Räkor o koraller o sånt mår bra iaf.
Niclas Postat 10 februari 2005 Författare Postat 10 februari 2005 Ajaj... Trist.. Men så är det i den här hobbyn, ibland blir det rejäla bakslag. Men det är bara att kavla upp ärmarna och ta nya tag!
wrang Postat 21 oktober 2006 Postat 21 oktober 2006 Ja nu Niclas är vi intresserade hur det går för ditt akvarium
adddo Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Bruce: Jo, han åt räkor både med och utan skal, men sen så plötsligt så vägrade han, sen gick det på några dagar.Bjarne: jag ska försöka knäppa lite i helgen.Hur går det med burken förresten? Du hade lite stök efter flytten?10/2 2005 skrevs ovanstående... vi väntar fortfarande på bilder.
Rekommenderade inlägg