san_miguel Postat 19 november 2010 Postat 19 november 2010 Hej.Jag hade en Salarias fasciatus som igår kväll åt och såg pigg ut som vanligt men sen inatt vid när jag va uppe så tände jag nattbelysningen då satt han och blev puttsad av räkorna och då levde han, men en kvart senare när jag kolla så va han död.Vet någon vad de kan bero på? kan en fisk få hjärt stopp?Mvh Mikael Citera
Laggeman Postat 19 november 2010 Postat 19 november 2010 När den satt med räkorna så kan den redan ha varit död, och det kan vara så att deras "putsande" kan ha varit ätande på liket.Fiskar dör. Många mindre fiskar tror jag själv har kortare livslängd än större. Citera
san_miguel Postat 19 november 2010 Författare Postat 19 november 2010 Okej de kan ju va så men så va den gammal redan när jag köpte den har vara haft den i ca 4 månader. Den levde när jag såg den först de tittade jag på. Mvh Mikael Citera
Reuben Postat 19 november 2010 Postat 19 november 2010 jag kommer undvika att köpa större fisk just av den anledningen Roligt att se fiskarna växa från ynglingar tycker jag Citera
san_miguel Postat 19 november 2010 Författare Postat 19 november 2010 jag kommer undvika att köpa större fisk just av den anledningen Roligt att se fiskarna växa från ynglingar tycker jag Jo de är sant att de är roligare. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.