Gå till innehåll

skumt


Rekommenderade inlägg

Den som sätter ut en annons kan också välja att radera den genom att gå in på annonsen, välja Ändra/Radera, kryssa i rutan "SÅLD!" och sedan spara. Då kommer annonsen at visas som borttagen i produktdatabasen. Det gör den så länge du inte valt att visa alla inlägg som lästa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den som sätter ut en annons kan också välja att radera den genom att gå in på annonsen, välja Ändra/Radera, kryssa i rutan "SÅLD!" och sedan spara. Då kommer annonsen at visas som borttagen i produktdatabasen. Det gör den så länge du inte valt att visa alla inlägg som lästa.

Jag ser att jag skrev fel i detta inlägget, man kryssar inte i "SÅLD!" utan "Radera", då visas den som borttagen ur databasen.

jag lyckas inte hitta nån ädra /radera jag kan bara välja ändra.? men fylla i såld går.

Jag vet inte hur långt efter man kan göra detta efter att man lagt in annonsen, eller om det är enbart moderatorer som har detta valet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...