niki68 Postat 28 november 2010 Postat 28 november 2010 Hej !Finns någon som är duktig på att installera Tunze 3155 (vattenpåfyllning) ?*ersättning utgör !Bor du nära Handen-Farsta kan du dessutom få sjuss,själlv bor jag i Skogås. Citera
Dykaren Postat 28 november 2010 Postat 28 november 2010 Är det något specifikt som krånglar? Vet att den bruksanvisningen är lite förvirrande men att det inte är så svårt som det verkar. Vi kan kanske lösa dina frågor här på guiden? Citera
niki68 Postat 28 november 2010 Författare Postat 28 november 2010 Hej !tyvärr ,de i butik kunde inte, jag hoppas att det finns någon som är duktig här i Stockholm som bor nära mig och kan fixa den .(ersättning utgör) !tack ! Citera
Hirez Postat 28 november 2010 Postat 28 november 2010 Om du inte har några frågor alls, kanske du borde sätta in en annons om det går?Skulle tycka att personr har lite tid läser om lite jobbLåter som en bra ide om inte annat att ha lite "tjänster" som annons.. Citera
niki68 Postat 28 november 2010 Författare Postat 28 november 2010 Kan prova imorgon med annan butik, kanske de kan hjällpa och visa hur man gör .tack för all hjälp ! Citera
Ouscazz Postat 14 januari 2011 Postat 14 januari 2011 Hur gick det, fick du ordning på osmolatorn? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.