Postat 28 november 201014 år Hej !Finns någon som är duktig på att installera Tunze 3155 (vattenpåfyllning) ?*ersättning utgör !Bor du nära Handen-Farsta kan du dessutom få sjuss,själlv bor jag i Skogås.
Postat 28 november 201014 år Är det något specifikt som krånglar? Vet att den bruksanvisningen är lite förvirrande men att det inte är så svårt som det verkar. Vi kan kanske lösa dina frågor här på guiden?
Postat 28 november 201014 år Författare Hej !tyvärr ,de i butik kunde inte, jag hoppas att det finns någon som är duktig här i Stockholm som bor nära mig och kan fixa den .(ersättning utgör) !tack !
Postat 28 november 201014 år Om du inte har några frågor alls, kanske du borde sätta in en annons om det går?Skulle tycka att personr har lite tid läser om lite jobbLåter som en bra ide om inte annat att ha lite "tjänster" som annons..
Postat 28 november 201014 år Författare Kan prova imorgon med annan butik, kanske de kan hjällpa och visa hur man gör .tack för all hjälp !
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.