Wiking Postat 12 december 2010 Dela Postat 12 december 2010 Bifogat dokument hittade jag på min hårddisk idag. Jag har inget minne vad det kommer ifrån. Tyvärr så är dokumentet på tyska som jag inte kan, men det spelar ingen roll, man förstår ändå vad det är man ser på bilderna. Om man har problem med alger så kan man med detta dokument och dess bilder ganska enkelt förstå vilka alger man fått i karet.Alger.pdf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 12 december 2010 Dela Postat 12 december 2010 Eftersom det står i klartext i PDF'en skule jag tro att den kommer från Mrutzek Meeresaquaristik/MathGame.(Den är tillgänglig för tankning på den andra sidan, kan tilläggas) Någon som kan tyska kan ju skicka ett email och fråga om det är ok att införliva PDF'en med forumets "artiklar".B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
POPOV Postat 13 december 2010 Dela Postat 13 december 2010 Detta har jag länge sökt efter, något dokument med bilder och beskrivande text.Nu får vi bara hoppas på att någon orkar översätta eller så får man nöja sig med google translate.Nu vet jag att jag har Dino alger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salta wille Postat 21 mars 2011 Dela Postat 21 mars 2011 Någon som kan tyska kan ju skicka ett email och fråga om det är ok att införliva PDF'en med forumets "artiklar".B!Efter att ha fått tillstånd av författaren, så ska det vara ok. adressen till honom finns ju i pdfen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.