libben Postat 2 januari 2011 Postat 2 januari 2011 Började få lite prick på min veliferum och blir då lite orolig för min nyköpta nigrican, upptäckte då att min uv gett upp.Kan ju beställa lampan utanför sverige, men känner ändå att jag vill kolla här om någon kan peka mig till en snabb leverantör.Värsta fall får jag sno polarens lampa medans det skickas hit från utlandet. Citera
libben Postat 3 januari 2011 Författare Postat 3 januari 2011 Någon som kan rekomendera någon Utlands sajt som har dessa i sitt sortiment? Funderar på att köpa hem 3-4 st. Citera
Hirez Postat 3 januari 2011 Postat 3 januari 2011 Kolla med Akvarieleasing, måste väl gå att ha någon ersättningslampa?För övrigt, vad tycker du om UV för övrigt? Citera
Akvarielagret Postat 3 januari 2011 Postat 3 januari 2011 Dom är så effektiva att höljet fräts bort, du kan prova med att klämma på höljet så ser du när det är dax att byta Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.