Postat 3 juli 201114 år Författare Jag tror faktiskt att det är en A millepora dock inte heelt hundra på det, oavsett så är det helt klart en av favoriterna riktigt röd fin färg!
Postat 31 augusti 201114 år Författare En liten update här: Glömt byta zeolith i zeoreaktorn så fosfaten steg lite vilken inte vissa koraller gillade, så fått rensa ut ett par skelett många koraller har tappat endel färg men det är iaf på bättringsvägen även hämtat tre st nya trevliga musslor ifrån Biotedmarine en liten bild på dom nyinköpta
Postat 31 augusti 201114 år Jäklar vilken stor mussla Vill ha begär!!!!---- Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Postat 31 augusti 201114 år riktigt fin den,, var säkert den jag tittade på när jag var på väg hem efter semestern i götet. /Chrille
Postat 31 augusti 201114 år Författare riktigt fin den,, var säkert den jag tittade på när jag var på väg hem efter semestern i götet. /Chrilleantagligen, Den stora derasan har varit i Teds ägo väldigt länge vet jag iaf. Den fanns nog där redan första gången jag var där för sådär 1 ½ år sedan.
Postat 31 augusti 201114 år Min mussla ser mer ut som en Fiat i jämförelse med dina Ferrari likande bestar
Postat 31 augusti 201114 år Författare Min mussla ser mer ut som en Fiat i jämförelse med dina Ferrari likande bestar Haha din kanske också växer lite och blir en Ferrari en dag
Postat 1 september 201114 år Super snygga musslor Jesper. Den stora är den man såg på web-camen hos bioted va?
Postat 17 maj 201312 år Författare Denna burken ju ju tyvärr nerlagd sedan 1,5 år. Kommer dock en ny tråd med lite bilder framåt nästa helg när jag får bänken till nya projektet
Postat 17 maj 201312 år Författare u kan ju annars visa lite bildet från ett annat "litet" projekt.Haha, jag vet inte ens om ett sånt litet akvarium fastnar på bild.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.