Gå till innehåll

Mitt 720l revakvarium


Edward

Rekommenderade inlägg

  • Svar 115
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

100% albino borde ha röda ögon?

Ser nattsvart ut?

Japp, det är ingen albino den där. Men den är inte mindre snygg för det. .)

Ni har nog rätt. Jag antog att den var albino eftersom den inte verkar ha något färgpigment, men det kan ju vara så att den helt enkelt är vitfärgad.

I denna tråd så finns det både en helvit och en som saknar pigment över stora delar av kroppen (delvis albino) Edit: Blir osäker på om det rör sig om albino på den med, kan ju även där vara någon färgmutation.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
Har missat o komentera detta kar det är ett av de snyggaste på guiden. Hur går det med kejsaren o alla koraller?

Liter mer bilder på sump och hur du byggt ditt system vore kul :)

Tack så mycket! det går bra med kejsaren faktiskt vad jag har märkt så dom sig inte det minsta om musslor eller koraller.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När beräknas det nya karet bli klart???

Tanken var i början av aug! men det lutar lite mera åt september/oktober nu.

bänken är i stortsett klar och glas till sumpen är beställt. Kommer att skapa en separat tråd om detta bygge när sumpen är under uppbyggnad.

Antar att det kommer att finnas lite koraller och antagligen en väldig massa fraggar när det är dags för byte om du är intresserad.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tanken var i början av aug! men det lutar lite mera åt september/oktober nu.

bänken är i stortsett klar och glas till sumpen är beställt. Kommer att skapa en separat tråd om detta bygge när sumpen är under uppbyggnad.

Antar att det kommer att finnas lite koraller och antagligen en väldig massa fraggar när det är dags för byte om du är intresserad.

Det vet du att jag är :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Slänger upp en liten video med hur burken ser ut förtillfället, ni får ursäkta den ruskigt dåliga kvalitén. Annars så flyter bygget på håller på och limmar sumpen för fullt, så en ny tråd kommer att startas om den nya burken dom närmsta dagarna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nice som vanligt ! Säg till om du vill ha hjälp när det blir dags för burkbyte, man kanske kan köpa några fraggar av dig då oxå....

Tackar, Kan du absolut få göra kommer nog bli en heldel fraggar och även endel större kolonier som åker bort.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...