a.nilson Postat 3 juli 2011 Postat 3 juli 2011 vad är det för "super-röd" korall i mitten av ditt vackra väl fyllda kar? Citera
Edward Postat 3 juli 2011 Författare Postat 3 juli 2011 Jag tror faktiskt att det är en A millepora dock inte heelt hundra på det, oavsett så är det helt klart en av favoriterna riktigt röd fin färg! Citera
Edward Postat 31 augusti 2011 Författare Postat 31 augusti 2011 En liten update här: Glömt byta zeolith i zeoreaktorn så fosfaten steg lite vilken inte vissa koraller gillade, så fått rensa ut ett par skelett många koraller har tappat endel färg men det är iaf på bättringsvägen även hämtat tre st nya trevliga musslor ifrån Biotedmarine en liten bild på dom nyinköpta Citera
Guest Mickius Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Jäklar vilken stor mussla Vill ha begär!!!!---- Sent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera
Chrille_B Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 riktigt fin den,, var säkert den jag tittade på när jag var på väg hem efter semestern i götet. /Chrille Citera
Edward Postat 31 augusti 2011 Författare Postat 31 augusti 2011 riktigt fin den,, var säkert den jag tittade på när jag var på väg hem efter semestern i götet. /Chrilleantagligen, Den stora derasan har varit i Teds ägo väldigt länge vet jag iaf. Den fanns nog där redan första gången jag var där för sådär 1 ½ år sedan. Citera
kladd3 Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Min mussla ser mer ut som en Fiat i jämförelse med dina Ferrari likande bestar Citera
Edward Postat 31 augusti 2011 Författare Postat 31 augusti 2011 Min mussla ser mer ut som en Fiat i jämförelse med dina Ferrari likande bestar Haha din kanske också växer lite och blir en Ferrari en dag Citera
turboadde Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Super snygga musslor Jesper. Den stora är den man såg på web-camen hos bioted va? Citera
Edward Postat 17 maj 2013 Författare Postat 17 maj 2013 Denna burken ju ju tyvärr nerlagd sedan 1,5 år. Kommer dock en ny tråd med lite bilder framåt nästa helg när jag får bänken till nya projektet Citera
ikola Postat 17 maj 2013 Postat 17 maj 2013 u kan ju annars visa lite bildet från ett annat "litet" projekt. Citera
Edward Postat 17 maj 2013 Författare Postat 17 maj 2013 u kan ju annars visa lite bildet från ett annat "litet" projekt.Haha, jag vet inte ens om ett sånt litet akvarium fastnar på bild. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.