Gå till innehåll

Kista mässan


salar

Rekommenderade inlägg

http://www.kistamassan.com/events/husdjur2011

Besökte idag mässan för att kolla in va som fanns.

Bollmora har en hel del fina akvarier att beskåda även om det är sötvatten.

Christer alias A-lagret har sin lilla muräna att kolla in.

Triton har en burk som va delad i 3st sektioner med clowner,kirurger,tryckare,drake och lite LPS,SPS.

Bromma Zoo hade lite gummi SPSer i ett kar som jag tror va deras.

Så har man inget att göra så ta med kidsen och åk dit men skratta inte åt dom vuxna människorna som pysslar med kanin hoppning för det gjorde jag och min 10åring och fick en mördande blick av en kanin ryttare.Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så har man inget att göra så ta med kidsen och åk dit men skratta inte åt dom vuxna människorna som pysslar med kanin hoppning för det gjorde jag och min 10åring och fick en mördande blick av en kanin ryttare.Patrik

Hahahahah!! lät förbannat roligt detdär!!.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis spenderat halva dagen där med min sambo och 1½ åriga dotter, är helt slut och hon har nog klappat varenda djur där minst tre gånger.

Det var inte mycket på akvariefronten och tritons anemon hade hamnat upp och ner men det fanns ju lite iaf, kan dock tycka att bromma zoos bidrag med gummikoraller var lite tråkigt.

Dotter älskar dock att springa och peka på fiskar i akvarier :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så har man inget att göra så ta med kidsen och åk dit men skratta inte åt dom vuxna människorna som pysslar med kanin hoppning för det gjorde jag och min 10åring och fick en mördande blick av en kanin ryttare.Patrik
Anmäl den jävlen. Djurplågeri ju. Rida på en kanin. Vet inte de där människorna att man väntar på att hästar ska bli stora nog innan man börjar rida in dem? Oftast runt 3 års ålder och en vikt mellan ett kvarts, och ett halvt ton. Att de inte märker att kaninen blir alldeles platt när de sätter sig i sadeln...

Tyvärr är jag inte i skick att lämna lägenheten annars hade det kanske varit intressant att åka och titta. Fast jag låtsas att jag sparar mig till en mässa med mer salt.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...