Ozric Postat 16 januari 2011 Postat 16 januari 2011 Ja, vilken el vilka Eupyllia flourerar bäst? Har förutom lampan 2 x 55 w actnic-rör.. Citera
Ozric Postat 17 januari 2011 Författare Postat 17 januari 2011 Pinsamt att jag postade fel. Sry..Men ovissheten min kvarstår... Citera
Laggeman Postat 17 januari 2011 Postat 17 januari 2011 Menar du vilken färgkombo eller vilken variant?Jag tror att så länge du har en som är grön/rosa så kommer den att lysa fint i ditt blåljus, sen om de olika varianterna lyser mer eller mindre kan jag inte svara på, men skulle inte tro att det är någon skillnad där. Citera
Ozric Postat 17 januari 2011 Författare Postat 17 januari 2011 OT : Hej Laggeman! Såg nyss din fina jycke i en annan tråd. Vad e det för ras?Ang. Euphyllia undrade om nån variant lyste mer än nån annan. Bra å veta om man springer på en ifall man ska ta första bästa. Citera
Andreas N Postat 17 januari 2011 Postat 17 januari 2011 Hos korallfisken i deras show kar har dom några genomskinliga ljus gröna småbubbliga saker som jag iaf finner högt upp på den lista du eftersöker. jag kan ej det latinska namnet på dom dock. Jag vet du varit där och kollat in deras balja så du kanske vet vilken jag menar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.