Genne Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Hittade i kväll denna snigel i mitt akvarie, har aldrig sett den förut.Är den bra eller dålig?Någon som vet vad den heter?Han bara ta dessa bilder innan den kröp in bland stenarna igen. Citera
ballsam Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Jaha.. det är du som har knyckt den : ) Har haft en sån, men inte sett den på ett tag. Kan ha suttit på nån sten du fått från mitt kar, eller så är det en annan individ. Vet inte riktigt vad dom heter, men jag har fått min från Stigigemla å enl honom ska den vara säkerSent from my iPhone using Tapatalk Citera
stigigemla Postat 26 januari 2011 Postat 26 januari 2011 Scutus inguis.En algätande snäcka med reducerat skal. Den är mest framme nattetid. Citera
Genne Postat 27 januari 2011 Författare Postat 27 januari 2011 Tack för svaret Stig.Samuel vill du ha tillbaka den? Jag kan i så fall se om den dyker upp någon gång och försöka fånga den/Glenn Citera
ballsam Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 Den får gärna bo kvar hos dej. Inget jag saknat direkt. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 OBS! Tänk på att vi har en egen del för frågor om ID på djur! Tråd flyttad. Citera
Luddox Postat 27 januari 2011 Postat 27 januari 2011 Här kan du se mitt ex (inkl lite av dess minimala skal):https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=37212Första gången jag såg den var den som en enkrona, men den växer så det knakar. Ser den ungefär varannan natt då den glider runt på min slimline-bakgrund. Verkar aldrig gjort någon skada. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.