Gå till innehåll

Köpa revkeramik i Sverige


Maglofster

Rekommenderade inlägg

coolt!! Sen vet man ju inte hur det är med olika tillvärkare av revkaramik. det kanske är lite olika saker i keramiken som anndvänds?

nån som vet vad revkaramik "brukar" innehålla?

Kan det inte vara så att kiselalger etablarar sig snabbast på nya ytor och är därför man får det? Jag fick lite lite kiselalger på min sand när jag startade upp men som sedan försvan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att limma fast bakgrundsmodulerna mot bakrutan? Ska man inte ha en vattenspalt på 3cm bakom dom?

Jag tycker att undersidan på dom är ojämn, så lite ostadigt står dom när man ställer ut dom på golvet. Samt att jag är rädd för att dom kan stå på någon spets/ojämnhet so skapar ett högt punkttruck.

Man kan iofs. slipa av botten på dom.....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att limma fast bakgrundsmodulerna mot bakrutan? Ska man inte ha en vattenspalt på 3cm bakom dom?

Jag tycker att undersidan på dom är ojämn, så lite ostadigt står dom när man ställer ut dom på golvet. Samt att jag är rädd för att dom kan stå på någon spets/ojämnhet so skapar ett högt punkttruck.

Man kan iofs. slipa av botten på dom.....

Du kan silicon dutta fast dom.. Blir en spalt hur du än gör.. Du kan köra med någon dutt i underkant också, om du vill ha upp keramiken lite från botten.. Har du i sand i så fyller den luckan där under sen.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...