hammar Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 wrang.. jag köpte dom av en kille som kallas jimelrr på ebay.. kontakta honom genom mail o gör upp en deal. det gjorde jag. fick sakerna efter en vecka, packade snyggt o säkert, fick dessutom en tshirt på köpet Citera
wrang Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 wrang.. jag köpte dom av en kille som kallas jimelrr på ebay.. kontakta honom genom mail o gör upp en deal. det gjorde jag. fick sakerna efter en vecka, packade snyggt o säkert, fick dessutom en tshirt på köpet ebay vart då? Citera
stigigemla Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 De grå avloppsrör jag byggt min skummare av är polypropylen ( PP) och går inte att limma. Det finns vita avloppsrör 32, 40 ,50 mm som kan vara av PP eller PVC. Citera
nelson Postat 20 mars 2005 Postat 20 mars 2005 Jag fick också en t-shirt på löpet. Texten löd.I GOT DA´ CRABS AT.....För er som inte vet som så är CRABS slang för flatlöss.Nelson Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.