Gå till innehåll

har nån handlat av flodström


Guest Asgar

Rekommenderade inlägg

minnet sviker men ja beställde en tunze för snart ett år sen från eventuellt det företaget och jag fick ingenting förutom ett inkassokrav för obetalt köp men blev uppklarat eftersom företaget inte gick att nå...väldigt skumt (som sagt vet inte säkert om det är det företaget)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Relativt nyligen handlat 2 st Jäger värmare (beställde juldagen ) & anlände hela & fina några dagar efteråt så jag har INGA problem med dom & drar mig inte det minsta för att handla av dom igen

Som jag mins det så skickar dom med DHL Asgar så om du kunde få colli nr på försändelsen av Flodströms så kan du ringa eller via nätet spåra försändelsen. Låter MYCKET skumt :snurrig: kan det vara att dom inne fått sagda varor till sig ännu ? jag betvivlar att dom har ALLTING på lager utan tar in beställningar & sedan tar hem ? (inte ännes grossisterna har allting hemma utan tar in best & sedan beställer hem från sin leverantör )

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...