TgL9705 Postat 11 mars 2011 Postat 11 mars 2011 Hej! Skulle sätta i en ny metallhalogenlampa 250w idag och märkte att det var en spricka i glasytterhöljet,kan man använda den ändå? Citera
Ted-m Postat 11 mars 2011 Postat 11 mars 2011 Skulle nog inte rekomendera det.Det funkar men det är inte säkert för 5öre.Om lampan är nyköpt har du kvitto kvar. Citera
TgL9705 Postat 11 mars 2011 Författare Postat 11 mars 2011 Fick några idag från Aquaristiknet och har mailat dem få se hur de löser det,om de nu överhuvudtaget bryr sig.Gör de inte det så blir det iaf till att prova eftersom jag har en Gieseman ramp som har skyddsglas så inget faller ner i burken utifall den skulle gå sönder.Testar givetvis den innan den hängs upp igen. Citera
Reuben Postat 11 mars 2011 Postat 11 mars 2011 Aquaristik.net har alltid varit bra mot mig. hade en påse med fosfatfilter som hade ett hål i första gången jag beställde så paketet jag fick var full med fosfat media (~25% av påsen hade läckt ut). jag mailade dom lite bitter och de erbjöd tillbaka pengarna utan att jag ens frågade om det.Slutade med att de skickade mig en ny påse, men fick behålla den gammla och de bad mig inte ens att ta bilder eller skicka tillbaka det gammla.Fick i princip 3/4 påse med fosfatmedia för ca 300kr gratis . Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.