Gå till innehåll

Växer vitt inuti streamers?


Hirez

Rekommenderade inlägg

Hej,

Jag har märkt att alltid när jag stänger av mina streamers och sedan sätter på igen, så flyger det runt en MASSA vitt skräp. Efter närmare titt, verkar det som om det kanske bildas någon sorts hinna innanför plastgallret på själva motorhuved (som inte snurrar).

Nu undrar jag skall jag stänga av alla streamers och snabbt ta ut de för att rengöra ordentligt? Och är detta normalt att det bildas en vit, men ändå fast, hinna på en del av insidan av streamers??

Jag kan tänka mig att mycket fastnar dessa pumpar.

Någon som kan tänkas veta vad detta är?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hmm... du menar att det kunde komma från rören? och sedan suger streamers upp detta? för att släppa när jag kör igång?

Nåja, är det bara att göra rent då?

Det har gått över ett halvt år nu, så kanske skall titta på att göra någon stor rensning?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hmm... du menar att det kunde komma från rören? och sedan suger streamers upp detta? för att släppa när jag kör igång?

Nåja, är det bara att göra rent då?

Det har gått över ett halvt år nu, så kanske skall titta på att göra någon stor rensning?

Nej jag menar bara att i saltkar växer det alltid en vit hinna på ytor inne i rör och pumpar. Så de växer nog i dina streamers också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...