Laggeman Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 Någon typ av macroalg. Tycker de är rätt så snygga. Citera
redrobjem Postat 14 mars 2011 Författare Postat 14 mars 2011 jag har hört talas om macroalg lite då och då men vad det innebär vetafaan nån vänlig själ som kan berätta det? Citera
Lasse Postat 14 mars 2011 Postat 14 mars 2011 En alg som består av flera celler typ det vi brukar kalla tång.MVH Lasse Citera
redrobjem Postat 15 mars 2011 Författare Postat 15 mars 2011 Hmm känner mig lite småkorkad nu men menar du flera olika typer av celler för alla utom infusorier har ju flera celler. Citera
Lasse Postat 15 mars 2011 Postat 15 mars 2011 Hmm känner mig lite småkorkad nu men menar du flera olika typer av celler för alla utom infusorier har ju flera celler.Ja i princip - medger att det inte var det klaraste jag skrivit det finns dock encelliga alger.För att vara tydligare så kan begreppet innebära lite olika saker - se härMVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.