loopmannen Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Jag tänkte kolla om det finns några ställen som jag inte känner till i området där jag bor. Jag bor själv i Vingåker och har ungefär lika långt till Örebro, Norrköping, Eskilstuna, Nyköping dvs ca 7 mil. När jag vill handla koraller eller fisk så har det betytt Korallfisken i Linköping men det känns lite långt speciellt om man bara vill kika eller köpa med några turbisar eller liknande. Peder har lite i Örebro men inte så det lockar att åka tycker jag.Har ni förslag? Är tacksam för alla förslag då det vore kul att se lite nya ställen. Citera
Reuben Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Finns ju C-life i örebro som skall ha mycket roligt! Citera
loopmannen Postat 23 mars 2011 Författare Postat 23 mars 2011 Jag har försökt hitta C-life men lyckas inte, vet du adress eller tele nr ev öppentider? Citera
slino Postat 23 mars 2011 Postat 23 mars 2011 Lustgården i Eskilstuna har en del salt.Tordsdagar 18.00-24.00Söndagar 16.00-19.00 Citera
loopmannen Postat 23 mars 2011 Författare Postat 23 mars 2011 Okey tack det ska kollas in vid tillfälle. Citera
pkarl Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Jag brukar nästan enbart ta mig till Täby när jag skall handla. Dock blir det ju väldigt lång väg för dig som bor i Vingåker...Apropå grabbarna som håller på i E-tuna så borde dem nog fokusera på sötvatten istället vilket dem är väldigt duktiga på.//Patrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.