Notna Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 TjenaJag har en sjöstjärna som alltid varit nere i sanden o bökat sedan 4 månader tillbaka, men nu har den rört sig upp bland stenarna och ligger nu stilla i en mörk håla.Vet inte om den lever men den har inte rört sig sen igår kväll.Är det ett normal beteende när den är på väg att dö?Tacksam för alla svar! Citera
Reuben Postat 10 april 2011 Postat 10 april 2011 Min ligger stilla någon dag ibland, tror inte det är något att oroa sig för, testa att vända den upp och ner och se om den reagerar. En frisk sjöstjärna fixar det 30sekunder. Citera
Notna Postat 11 april 2011 Författare Postat 11 april 2011 nu är den nere i sanden igen.han kanske bara hitta något spännande där:) Citera
StatusQ Postat 11 april 2011 Postat 11 april 2011 Jag skulle nog upptäcka att mina stjärnor dött lagom tills det är helt förmultnade Förövrigt verkar de vara långlivade och tåliga djur.. mina har hängt med i ett par år och överlevt det mesta Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.