Guest Mickius Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Hejsan, Undrar om någon här inne vet någon butik eller privatperson som har levande Artemina att sälja?Har ringt runt till diverse butiker men verkar vara lite svårt att få tag på här i Östegötland så om någon vet skulle det vara super./Micke Citera
Akvarielagret Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Hejsan, Undrar om någon här inne vet någon butik eller privatperson som har levande Artemina att sälja?Har ringt runt till diverse butiker men verkar vara lite svårt att få tag på här i Östegötland så om någon vet skulle det vara super./MickeDet är världens enklasteköp ägg o du har levande dagen efter....... köp bra artemia Citera
Akvarielagret Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Vart kan man köpa ägg då? Tänk så härcf.akvarielagret är en kapitalistundrar om han har billigast Artemia ...svar nejmen han har:x bra Artemia Citera
danielj75 Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Tänk så härcf.akvarielagret är en kapitalistundrar om han har billigast Artemia ...svar nejmen han har:x bra ArtemiaDu har förstått Kapitalism ge kunden vad han vill ha för det högsta priset han kan tänkas köpa för //Baalz Citera
salta wille Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Jag skulle kunna sälja levande artemia för ett öre stycket!Blir man kapitalist då? Citera
Akvarielagret Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Jag skulle kunna sälja levande artemia för ett öre stycket!Blir man kapitalist då?Då köper jag ett lekpartvå öre avrundas till 0 ......skicka bums-Tummen upp Citera
danielj75 Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Jag skulle kunna sälja levande artemia för ett öre stycket!Blir man kapitalist då?OT:Japp om du kan sälja tillräckligt många +1000000000 Citera
Akvarielagret Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 OT:Japp om du kan sälja tillräckligt många +1000000000 D:död:jurplågare Citera
salta wille Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Då köper jag ett lekpartvå öre avrundas till 0 ......skicka bums-Tummen uppOK! Jag sms:ar ett fint lekpar! Citera
DaTrucka Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Håller mig till ämnet och svarar att det borde finnas i en välsorterad akvariebutik i din närhet.Om inte, så har dom flesta nätbutiker. Citera
Guest Mickius Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Då ska jag kika runt imorgon tänkte passa på o visa hemmabygget, tror ni det kommer funka? Citera
Andreas N Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Tänk på att artemian vill gärna ha iaf 25 grader varmt vatten för att kläckas ok. Vill man nå ännu bättre resultat så skall den även belysas med en lampa som simulerar solljus. Jag tyckar man skall vänta minst 30 timmar innan man tar av artemian , tar man tidigare så kan rätt många fortf vara okläckta och till Discus yngel som jag odlade upp förr så ville man inte ha med ägg till yngel.Jag gjorde altid ny satts på kvällen och så anv jag den 1 1/2 dag efter och tog då i omgångar under den dagen fram till kvällen och så gjorde jag ny satts igen.har man då 2 flaskor så har man alltid ny fin artemia klar att anv var dag.Lycka till./Andreas Citera
Guest Mickius Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Jag kommer låta den stå över akvariumet över belysningen och en liten del av lyset tar sig upp över så den kommer belysa pet flaskan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.