Laggeman Postat 28 juni 2011 Postat 28 juni 2011 Snyggt Ola!Ang. glaslisten så kommer den inte vara mer störande i framtiden mot vad den är idag. Testa att dra ner armen i boxen, eller vispa runt med en håv, det är sådant som kan bli en nödvändighet i framtiden om du har lite otur med hoppande fiskar eller saker som trillar ner där i på någon vänster. Citera
olis Postat 1 juli 2011 Författare Postat 1 juli 2011 Färdigt och hemma! Ska bara placera det lite bättre! Citera
olis Postat 1 juli 2011 Författare Postat 1 juli 2011 Sitter och tänker på circulation, Om man ska ta en polario 10mlOch nån streamer eller om de inte räcker och man ska ta en 22 ml istället.... Citera
Henric Postat 8 juli 2011 Postat 8 juli 2011 Sitter och tänker på circulation, Om man ska ta en polario 10mlOch nån streamer eller om de inte räcker och man ska ta en 22 ml istället....Jag har den polario som pumpar max 7000 liter, jag är kanon-nöjd med det vändande flödet + att det varierar. Det enda negativa som jag ser det är att jag tycker inte att den flyttar lika mycket vatten som en traditionell Tunze-streamer. Så jag skullle köra på två som pumpar runt 10000.//Henric Citera
olis Postat 8 juli 2011 Författare Postat 8 juli 2011 Får se hur jag löser det, har en resun waver som pumpar 15000l/h tror jag? Plus en streamer på 10000 så länge tills jag hittar nåt roligare. Håller på och fylla akvariet nu.Mvh Ola Citera
olis Postat 18 juli 2011 Författare Postat 18 juli 2011 Så här ser det ut än så länge behövs en hel del sten till Citera
DSB Postat 18 juli 2011 Postat 18 juli 2011 Så här ser det ut än så länge behövs en hel del sten tillSka du ha grus på botten ? Citera
DSB Postat 18 juli 2011 Postat 18 juli 2011 Har du någon närmare bild, så man ser hur det ser ut ? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.