bläckis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Tja undrar om nån här på forumet skulle kunna skika en manual eller bara skriva lite kort om hur mycket jag ska dosera av calciumhydroxid i en 1 liters pet flaska skulle vara tacksamt mhv bläckis Citera
Laggeman Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 2-3 teskedar räcker gott. Sen fyller du på en eller två ggr till med nytt osmosvatten, och sen sköljer du ur flaskan och upprepar proceduren på nytt. Citera
Lasse Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Det löser sig dåligt men ett par matskedar till 1 liter. Skaka om - låt stå och klarna ett dygn. Häll upp försiktigt så resten på botten inte slammar upp. Fyll på nytt vatten - låt stå 24 timmar - och så vidare. Jag brukar fylla på 3-4 gånger - sedan byter jag allt och startar upp på nytt.MVH LasseEdit Laggeman han före och han tar lite mindre än mig men jag brukar köra längre med samma blandning Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.