Ouscazz Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Vi har en revhummer i karet som jag tänkte skulle få flytta till vårt andra kar. Men, hur i hela fridens namn fångar man en revhummer som aldrig visar sig? Citera
blackizzz Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Antar att tömma karet på sten inte är ett alternativ? Kommer den inte fram och äter någon gång?Om inte så blir det nog svårt men inte omöjligt, skulle testa med någon sorts fälla... Citera
atropos Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Vi har en revhummer i karet som jag tänkte skulle få flytta till vårt andra kar. Men, hur i hela fridens namn fångar man en revhummer som aldrig visar sig?Jag har en fälla som du skulle kunna låna och försöka ta honnom i . Citera
Ouscazz Postat 1 maj 2011 Författare Postat 1 maj 2011 Jag har en fälla som du skulle kunna låna och försöka ta honnom i .Det är absolut värt ett försök, tack Micke. Vi får höras om det. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Tengan Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Kanske funkar med "krabbfiske á le västkust" (bit räka på en klädnypa)? Citera
Ouscazz Postat 2 maj 2011 Författare Postat 2 maj 2011 Kanske funkar med "krabbfiske á le västkust" (bit räka på en klädnypa)?Eller en till trehundrakronors Puellaris... Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
atropos Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Det är absolut värt ett försök, tack Micke. Vi får höras om det. Sent from my iPhone using TapatalkDet är bara att höra av dig när du behöver den .. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.