_Manne_ Postat 20 december 2011 Postat 20 december 2011 Lagge ,Ja det håller ännukunde inte få igång fläktarna igårkväll så belysningen går bara på sparlågaLite osäker hur länge man vågar ha rampen igång utan kylningKör med hälften igång så kan du troligtvis köra så länge du vill! Samma typ av fläns som min, så den klara av att äta grymt mycke värme.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
snickarn Postat 20 december 2011 Författare Postat 20 december 2011 Hade slut på gamla mobilladdare som jag skulle driva fläktarna med . Smålänning som man är så vill man ha det billigt eller gratis. Har kört kanske på 60 % idag och flänsen är knappt ljummen. Men jag behöver fler blå leds skulle vilja ha 60% blå 40% vitt blir kanske en liten ramp till med ett par 20 watts blå Citera
_Manne_ Postat 21 december 2011 Postat 21 december 2011 Hade slut på gamla mobilladdare som jag skulle driva fläktarna med . Smålänning som man är så vill man ha det billigt eller gratis. Har kört kanske på 60 % idag och flänsen är knappt ljummen. Men jag behöver fler blå leds skulle vilja ha 60% blå 40% vitt blir kanske en liten ramp till med ett par 20 watts blåNär du väl gör det dimbart så dimmar du det vita till 60% ca o maxar det blå.. Räcker säkerligen väldigt långt.. Lite så gör jag med min ramp! När du väl fått igång GHLen så skulle du kunna byta någon enstaka "vit" driver till dimbart, som exempel.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
snickarn Postat 21 december 2011 Författare Postat 21 december 2011 När du väl gör det dimbart så dimmar du det vita till 60% ca o maxar det blå.. Räcker säkerligen väldigt långt.. Lite så gör jag med min ramp! När du väl fått igång GHLen så skulle du kunna byta någon enstaka "vit" driver till dimbart, som exempel.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalkja absolut tanken är att byta ut en del drivers . till nästa bygge Citera
snickarn Postat 8 januari 2012 Författare Postat 8 januari 2012 första bakslaget en fungia har blivit rejält solbränd dom senaste dagarna . den bor nu på annan ort för rehabilitering allt annat ser ut att ha reagerat positivt på led belysningendet syns ganska tydligt vilken del som legat i skugga Citera
_Manne_ Postat 9 januari 2012 Postat 9 januari 2012 Gäller o ha lite uppsikt nu när du bytt belysningen.. Du får ha ett extra öga på ballingen med..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.