Gå till innehåll

snickarns nya monsterramp 84 cree led


snickarn

Rekommenderade inlägg

Lagge ,Ja det håller ännukunde inte få igång fläktarna igårkväll så belysningen går bara på sparlågaLite osäker hur länge man vågar ha rampen igång utan kylning

Kör med hälften igång så kan du troligtvis köra så länge du vill! Samma typ av fläns som min, så den klara av att äta grymt mycke värme.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Hade slut på gamla mobilladdare som jag skulle driva fläktarna med . Smålänning som man är så vill man ha det billigt eller gratis. Har kört kanske på 60 % idag och flänsen är knappt ljummen. Men jag behöver fler blå leds skulle vilja ha 60% blå 40% vitt blir kanske en liten ramp till med ett par 20 watts blå

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hade slut på gamla mobilladdare som jag skulle driva fläktarna med . Smålänning som man är så vill man ha det billigt eller gratis. Har kört kanske på 60 % idag och flänsen är knappt ljummen. Men jag behöver fler blå leds skulle vilja ha 60% blå 40% vitt blir kanske en liten ramp till med ett par 20 watts blå

När du väl gör det dimbart så dimmar du det vita till 60% ca o maxar det blå.. Räcker säkerligen väldigt långt.. Lite så gör jag med min ramp! När du väl fått igång GHLen så skulle du kunna byta någon enstaka "vit" driver till dimbart, som exempel.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När du väl gör det dimbart så dimmar du det vita till 60% ca o maxar det blå.. Räcker säkerligen väldigt långt.. Lite så gör jag med min ramp! När du väl fått igång GHLen så skulle du kunna byta någon enstaka "vit" driver till dimbart, som exempel.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

ja absolut tanken är att byta ut en del drivers . till nästa bygge

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...