freddi36 Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 jag undrar om någon har testat detta http://www.tritonakvarium.se/product.asp?product=26det ska ta bort nitrit, nitrat, phosfat, amonia, och tar bort gula färgningar. om det är så bra ska jag nog köpa en burk för det är ju som aktivtkol+phosfat remover i en prudukt. Citera
Reuben Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 har läst om flera som svär att detta är en mirakelprodukt och andra som svär över hur överskattat det är... Själv har jag inte testat. Jag misstänker att de olika resultat beror lite grann på vad mer man kör och vad man har för skummare. Citera
freddi36 Postat 22 juni 2011 Författare Postat 22 juni 2011 ja, det är klart. men det skulle va värt att testa? Citera
Trollsvans Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Som med så mycket annat så beror nog recensionerna på vad man har för förväntningar också. Tror man att det ska lösa alla problem men löser det mesta, så blir man besviken. Tror man att den inte funkar alls, men löser något enstaka problem så blir man ju mer nöjd.Har inte heller testat, men hört både bu och bä om det hela. Citera
NiXoN Postat 22 juni 2011 Postat 22 juni 2011 Jag har provat den och kört till o från, själv tycker jag att den ger lite klarare vatten speciellt dagen efter.Den verkar hämma cyano om man kombinerar den med bakterier men det har inte resultera i någon slutlig lösning mot cyano.Det krävs dock en hyfsad skummare för att det skall funka bra överlag...//NiXoN Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.