Gå till innehåll

Huff, så uoversiktlig det har blitt her.


miriam

Rekommenderade inlägg

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Hej Lasse!

Jag har suttit och "sitter" ff i liknade sits själv och det fungerar ypperligt med gratis forum åt användarna samt betalande fullvärdiga medlemmar. Nu behöver vi inte håva in storkovan på sponsorer för att betala hotellet, så farligt dyr är inte vår lösning. Dock är vi riktigt nöjda med den.

En nationell saltvattensdag hade nog varit intressant för många.

Och ditt resonemang kring det köper jag absolut. Fungerar det utan en öppen förening tror du, det är ett rätt stort projekt?

Hittar dock ingen i tråden som högljutt beklagat sig, tror inte ens jag har gjort det :smiley9: . Åsikter hoppas jag att samtliga på forumet får ha.

Det är OK om man inte betalar och lungt glider med men för mig är det inte OK när man högt och ljudligt förklarar att man inte tänker inte bli stödmedlem för det strider mot personens princip att information skall vara gratis och det skulla allt ha ståt när man blev medlem att det fanns dårar härinne som hävdar hårdnackat att man bör stödja forumet ekonomiskt. För nu känner man sig lurad - var det inte gratis
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Denne diskusjonen havnet vel helt på trynet,var forandringen på forumet jeg skrev om, og så blir det en diskusjon om penger og slikt.

Nei dette har blitt et dårlig forum som jeg brukte vær dag før og har reist opp til 150 mil for og hente ting som jeg har kjøpt.men nå gidder jeg ikke og være innom her lenger i det hele tatt.

Lykke til videre .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...